Sunday, April 22, 2018

22nd Apr. Azumino 安曇野だぞ

Azumino
22日 安曇野だぞ
  




I jogged around my house.
  家の周りを走りました。






Since I didnt have enough time, I took a shortcut course.
  時間がなかったのでショートカットしました。





Kaito used two cars, a patrol car and an ambulance.
  パトカーと救急車を使いました。


 
He said Kyu-kyu-cha=ambulance
  Kaitoマンはきゅうきゅうちゃと言いました。





He always uses tow mops.
  Kaitoマンはいつもモップ二刀流です。





After cleaning rooms Kaito took a break on the kings chair.
  部屋の掃除の後、Kaitoマンは王様の椅子で休みました。





Following that we moved to Azumino
  その後、安曇野へ行きました。


 
to take a look for the off-campus activities.
  校外学習の下見です。


 
I checked rest rooms,
  トイレや








dining hall
  食堂





and a park.
  公園を調べました。





Kaito calls Anpanman Ban.
  Kaitoマンはアンパンマンをバンと呼びます。


 
I know about this place because I was working for the primary school in the city before. This is the apartment I used to live.
  この場所に詳しいのです。以前ここの小学校で働いていましたので。下見いらないじゃないか・・・。ここは昔住んでいたアパートです。











We enjoyed shopping as usual.
  いつも通り買い物を楽しみました。



 
Todays game.
  今日の獲物



 
I set up a warriors helmet for Childrens Day.
  子どもの日に向けて兜を出しました。






We watched Anpanman together.
  一緒にアンパンマンを見ました。

No comments:

Post a Comment