Tuesday, April 3, 2018

3rd Apr. By Himself 自分でだぞ

By Himself
日 自分でだぞ






Kaito helped me drying clothes.
  Kaitoマンは洗濯物干しのお手伝いをしました。





He seemed to be very sleepy
  とても眠そうでした。




I visited the workplace where one of my students started working after graduation.
  卒業生が働き始めた職場を訪れました。


 
We prepared a lot of things for an entrance ceremony.
  入学式に向けたくさん準備しました。





After taking bath,
  風呂上りに


 
Kaito put things away by himself.
  お片付けを自分でしました。

No comments:

Post a Comment