Monday, April 2, 2018

2nd Apr. First day of the new school year 新年度初日だぞ

First day of the new school year
日 新年度初日だぞ



 
Kaito was playing with the dinosaur roller coaster and the bag I got yesterday.
  Kaitoマンは恐竜コースターと昨日獲ったバッグで遊んでいました。


 
The new school year has started. We greeted nearly 40 new teachers.
  新年度が始まりました。40人近い新任の先生たちをお迎えしました。


 
I visited the workplace where one of my students joined adult society after graduation.
  卒業生が働き始めた職場へ行きました。


 
Kaito didnt feel about a new school year and
  Kaitoマンは新年度について何も感じず





was playing as usual.
  いつも通り遊んでいました。





He seems to like the new Anpanman toy I got yesterday.
  昨日獲ったアンパンマンのおもちゃが気に入ったようです。

No comments:

Post a Comment