Friday, April 6, 2018

6th Apr. Entrance Ceremony, Mole 入学式・もぐらだぞ

Entrance Ceremony, Mole
日 入学式・もぐらだぞ






Kaito played with Doraemon.
  Kaitoマンはドラえもんと遊びました。





He helped me drying clothes and then,
  洗濯物干しを手伝い、





played on the bed and
  ベッドの上で遊び、





enjoyed the dinosaur roller coaster.
  恐竜コースターを楽しみました。





What beautiful cherry blossoms.
  きれいな桜です。


 
We had an entrance ceremony today.
  今日は入学式でした。


 
It was so busy that I had no time to take a photo of the ceremony. Anyway, I take charge of the chief of the 1st grade.
  忙しくて式の写真を撮れませんでしたが、Torojiro先生は1年生の学年主任になります。


 
Todays lunch.
  今日の昼食





I left school earlier because we had a welcome party today.
  学校を早く出ました。歓迎会だからです。


 
After I played together with Kaito,
  Kaitoマンと少し遊んだ後、


 
I moved to Matsumoto city center and had a very good drinking party.
  松本へ移動し、楽しい飲み会をしました。


 
On the way back, I visited here and
  帰りにここに来て、


 
got Kaitos toy, Whack-A-Mole.
  Kaitoマンのもぐらたたきを手に入れました。


 
I waxed skies for tomorrow.
  明日の為にスキーにワックスをかけました。

No comments:

Post a Comment