Monday, February 26, 2018

26th Feb. Bye-bye バイバイだぞ


Bye-bye
2月26日 バイバイだぞ


Kaito pointed at something and cried but we couldnt understand what he means.
  Kaitoマンは何かを指さして泣いていましたが、わかりませんでした。



He carries these blocks eagerly.
  Kaitoマンは一生懸命ブロックを運びます。


 
We watched the movie of our music concert the other day..
  先日の音楽会の動画を見ました。



We played together and
  一緒に遊んで、


 
Kaito went to bed.
  Kaitoマンは寝床につきました。


 
When he went upstairs,
  二階に上がる時、


 
He said Bye-bye with waving his hand.

  手を振ってバイバイと言いました。

No comments:

Post a Comment