Saturday, February 17, 2018

17th Feb. Deep Snow 深雪だぞ

Deep Snow
2月17日 深雪だぞ






Since we have plenty of snowfall lately,
  最近たくさん雪が降るので、





I can enjoy deep and fresh snow every weekend.
  毎週末深雪新雪が楽しめます。





I met my colleague, Takuya, there.
  同僚のTakuya先生に会いました。





Kaito was waiting for me at home.
  Kaitoマンが家で待っていました。


 
We enjoyed shopping in the afternoon.
  午後買い物を楽しみました。




Kaito tried a bingo game.
  Kaitoマンはビンゴゲームを楽しみました。


 
We couldnt get anything.
  何も獲れませんでした。


 


We visited a lot of shops.
  たくさんの店を廻りました。





Kaito always throw his toys into a diaper boy.
  Kaitoマンはおむつのごみ箱へおもちゃを投げ入れます。





He sat gently on the sofa today.
  今日はソファにおとなしく座りました。

No comments:

Post a Comment