Friday, February 16, 2018

16th Feb. Music Concert 音楽会だぞ

Music Concert
2月16日 音楽会だぞ




Kaito is sleepy every morning.
  Kaitoマンは毎朝眠いです。


 
We played with a ball of yarn.
  毛糸のボールで遊びました。





We wrote countdown paper for a graduation ceremony.
  卒業式までのカウントダウンを作りました。





We had a music concert.
  音楽会でした。





All of my students did very well.
  子ども達はよくがんばりました。


 
We bought the stand for the graduation ceremony.
  卒業式のために演台を買いました。


 
We watched Anpanman before Kaito went to bed.
  Kaitoマンが寝る前にアンパンマンを見ました。

No comments:

Post a Comment