Saturday, February 3, 2018

3rd Feb. The same mobile phone, Airplane 同じ携帯・飛行機だぞ

The same mobile phone, Airplane
2月日 同じ携帯・飛行機だぞ


 
Before Kaito got up,
  Kaitoマンが起きる前に


 
I dried clothes,
  洗濯を済ませ、


prepared my skies and then
  スキーを準備し

 


moved to Yabuhara ski field in the early morning.
  早朝にやぶはらへ行きました。


 
Thanks to a heavy snow fall,
  大雪のお陰で




I enjoyed deep and fresh snow all day long.
  一日中、深雪・新雪を楽しみました。



 














Fat skies are the best when we had a heavy snow fall.
  大雪の時は、ファットスキーが一番です。





 


In the afternoon, we enjoyed shopping as usual.
  午後はいつも通り買い物を楽しみました。


 
On the way back, Tamami dropped me off in front of the docomo shop.
  帰り道、docomoショップの前で下ろしてもらいました。


 
I got the same mobile phone for US$50 thanks to insurance.
  保険のお陰で5000円で同じ携帯を手に入れました。3年使って動作も遅くなっていたのでちょうどよかったです。←わざと壊したわけではございません!!




I transferred the data.
  データを移しました。

 
After ate outside,
  外食の後、


 
I jogged back home.
  走って帰りました。


 
I jogged for 1 hour.
  1時間ほど走りました。


 
Kaito was waiting for me.
  Kaitoマンは待っていてくれました。


 
Todays game. I got this airplane for US$3.
  今日の獲物!この飛行機を300円で取りました。


 
I wanted to tell Kaito it can fly but 
  飛行機は飛べるんだと伝えたかったのですが、




he felt that I took it by force and cried haha.
  取り上げられたと思って泣きました。ははは・・・





He likes it.
  気に入りました。

No comments:

Post a Comment