Monday, February 12, 2018

12th Feb. Deep Snow 深雪だぞ

Deep Snow

2月12日 深雪だぞ



 
It snowed heavily last night so
  昨夜は大雪だったので・・・



I went skiing to Yabuhara.
  やぶはらへスキーに行きました。



I enjoyed deep and fresh snow all I wanted.
  深雪新雪を思う存分楽しみました。


 
Since Kaito was taking nap,
  Kaitoマンが寝ていたので、


 
I had my hair cut.
  散髪に行きました。



At last, I returned my broken mobile phone
  ついに壊れた携帯を返しました。


 

to the docomo shop.
  docomoショップへです。


 
We watched Anpanman.
  アンパンマンを見ました。


 
Although Kaito likes brushing teeth himself,
  Kaitoマンは自分で歯を磨くのは好きですが、



He is scared of that Tamami brushes his teeth.

  TamamiさんがKaitoマンの歯を磨く時は怖がります。

No comments:

Post a Comment