Thursday, February 8, 2018

8th Feb. Thanks 感謝だぞ

Thanks
2月日 感謝だぞ



 
Kaito helped me drying clothes.
  Kaitoマンは洗濯物干しの手伝いをしました。



 
We thanked them for that we borrowed work class room from the primary school nearby for 2 years because we are short of rooms. We will move back to our school since next school year.
  2年間作業の教室を近くの小学校から借りていました。お礼を言いました。来年度から戻ります。





We finished preparation for the sale tomorrow.
  明日の販売準備を終わらせました。



After school teachers visited to the hall where we sell our works tomorrow.
  放課後明日販売をする会場を訪れました。



We set up desks and signboards.
  机と看板を設置しました。





Flowing that I came back home and played with Kaito.
  その後、家に帰ってKaitoマンと遊びました。



He likes midget cars and
  Kaitoマンはミニカーと


Anpanman scooter.
  アンパンマンのスクーターが好きです。

No comments:

Post a Comment