Friday, February 23, 2018

23rd Feb. School Bus スクールバスだぞ

School Bus
2月23日 スクールバスだぞ



I took a school bus to help my students in the early morning.
  早朝生徒たちを支援するため、スクールバスに乗りました。


 
On the way, I passed our favorite bakery SWEET but I couldn’t buy anything.
  途中SEWWT前を通過しましたが、何も買えませんでした。



We finished work class this school year. Well done!
  今年度の作業学習を終了しました。よくやりました!



After school, I took a school bus again. It takes two hours in the morning and takes another two hours after school.
  放課後またスクールバスに乗りました。朝2時間、放課後にも2時間かかります。




Kaito likes Anpanman very much.
  Kaitoマンはアンパンマンが好きです。

No comments:

Post a Comment