Tuesday, February 6, 2018

6th Feb. Anpanman's Birthday アンパンマンの誕生日だぞ

Anpanman's Birthday
2月日 アンパンマンの誕生日だぞ




I fixed Kaitos midget car last night.
  昨夜Kaitoマンのミニカーを修理しました。




Kaito was crying a lot in the morning.
  Kaitoマンは朝いっぱい泣いていました。




We played balloon volleyball.
  風船バレーをしました。


 
We prepared for the sale.
  販売に向けて準備しました。




We practiced dance for the music concert next week.
  来週の音楽会に向けてダンス練習をしました。


We watched Anpanman. Todays title was Anpanmans Birthday.
  アンパンマンを見ました。今日の題はアンパンマンの誕生日でした。


 
Anpanman was very cute and strong since he was born.
  アンパンマンはとてもかわいかったのと、生まれた時から強かったです。




Kaito is cute as well but he is not strong like Anpanman. He is a spoiled boy.
  Kaitoマンもかわいいですが、アンパンマンのように強くありません。あまったれです。

No comments:

Post a Comment