Saturday, February 10, 2018

10th Feb. Second day of the sale 販売その2だぞ

Second day of the sale
2月10日 販売その2だぞ



 
Kaito watched TV and
  Kaitoマンはテレビを見て、





Played with Anpanman toy.
  アンパンマンのおもちゃで遊びました。


 
We had the sale as well today.
  今日もまた販売でした。


 
Our students did very well.
  生徒達はよくがんばりました。


 
Following that I visited Mochikichi and
  その後もち吉へ行き、


 
had an acupuncture.
  鍼治療を受けました。


 
After a long time away, I visited Matsumoto Gyouza, dumpling restaurant.
  久しぶりに松本餃子へ行きました。





Kaito was playing with a curtain.
  Kaitoマンはカーテンで遊んでいました。

No comments:

Post a Comment