Saturday, February 24, 2018

24th Feb. Mogu Mogu Counter もぐもぐカウンターだぞ

Mogu Mogu Counter
2月24日 もぐもぐカウンターだぞ



 
When I dried clothes,
  洗濯物を干した時、


 
Kaito was still sleeping.
  Kaitoマンはまだ寝ていました。



I saw a freight train on the way.
  道中貨物列車を見ました。



I enjoyed skiing as usual.
  いつも通りスキーを楽しみました。



When I came back home, neighbor kids were watching Kaito. hahaha
  家に帰った時、近所の子がKaitoマンを見ていました。



We enjoyed a bingo game,
  ビンゴゲームと



shopping.
  買い物を楽しみました。



This is mogumogu counter. mogu mogu means eating.
  もぐもぐカウンターです。


 
Parents can eat food, face to face.
  向かい合って食べられます。


 
After Mochi-kichi and
  もち吉と



Sweet bakery,
  SWEETの後、



I played with Kaito at home.
  家でKaitoマンと遊びました。


 
He always gives me a lot of things that I dont want, haha
  Kaitoマンはいつもたくさん欲しくない物を渡してくれます。ははは

No comments:

Post a Comment