Tuesday, March 22, 2022

22nd Mar. A lot of meetings たくさんの会議だぞ

A lot of meetings

22日 たくさんの会議だぞ

 

 

 


Ichina was sleeping peacefully when I was drying clothes.

  洗濯物を干している時、Tina姫はすやすや眠っていました。

 

 

 

After the timetable revised on 12 Mar. I heard the train sounds running slowly and thought it might be a freight train. I walked up to the railway for 5 minutes and checked it. Actually it was a normal commuter train running slowly.

  3月12日のダイヤ改正後、電車がゆっくり走っている音を聞いたので、貨物列車かも知れないと思って、線路まで5分歩いて上がって確認しました。実際はゆっくり走る普通の通勤電車でした。

 

 

 

Kaito dashed on the ladder under a carport because it was snowing.

  Kaitoマンはカーポートでラダー上をダッシュしました。

 

 

 

We watched two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車を見て、保育園に行きました。

 

 

 

We have a lot of meetings during spring vacation.

  春休み中、たくさんの会議があります。

 

 

 

Tamami sent photos of Ichina. Ichina and Tamami participated in the mothers meeting  

  Tamamiさんが写真を送ってくれました。ママの会に参加しました。

 

 

 

Thanks to the snowfall this time, we can enjoy ski and snowboard longer.

  今回の雪で、長くスキーとスノボが楽しめます。

 

 

 

Kaito brought back his work from nursery school and

  Kaitoマンが保育園から作品を持ち帰りました。

 

 

 

I appreciated it with Ichina.

  Tina姫と鑑賞しました。

No comments:

Post a Comment