Thursday, March 17, 2022

17th Mar. Breakdown 故障だぞ

Breakdown

17日 故障だぞ

 

 


Ichina was awake when I was drying clothes.

  洗濯物を干している時、Tina姫は起きていました。

 

 

 

After breakfast,

  朝食後、

 

 

 

Kaito raced together with his grandfather on the ladder.

  Kaitoマンはじいじとラダー上で競走しました。

 

 

 

He played marathon,

  マラソンごっこをして、

 

 

 

waved his hand to two commuter trains then went to nursery school. Ichina went to her grandparents place together with Tamami.

  2本の通勤電車に手を振って、保育園に行きました。Tina姫はTamamiさんと一緒にじいじばあばのところへ行きました。

 

 

 

We had a closing ceremony online.

  Zoomで終業式でした。

 

 

 

Ichina seems that she wants to brush her tooth.

  Tina姫は歯を磨いて欲しそうです。

 

 

 

One of security camera was broken. I sent an e-mail to the company and they will send me parts to replace.

  1台の防犯カメラが壊れました。メールを送ったら、交換パーツをお届けするとのことでした。サポートはしっかりしています。

No comments:

Post a Comment