Friday, March 25, 2022

25th Mar. New Shoes, Flying Disc 新しい靴・フリスビーだぞ

New Shoes, Flying Disc

25日 新しい靴・フリスビーだぞ

 

 


 


I dried clothes in the early morning.

  早朝洗濯物を干しました。

 

 

 

Since Kaito finished nursery school this school year, he wakes up around 7 AM.

  Kaitoマンは保育園が終わったので、7時頃起きます。

 

 

 

I tidied up my desk completely. Im moving soon.

  自分の机を完全にキレイにしました。近々引越です。

 

 

 

Todays Ichina and Kaitos photos from Tamami. Kaito got new shoes.

  Tamamiさんからの今日のTina姫Kaitoマン写真。Kaitoマンは新しい靴を買ってもらいました。

 

 

 

On the way back, I saw a dentist.

  帰りに歯医者に寄りました。

 

 

 

I played a flying disc together with Kaito. He can make it well.

  Kaitoマンとフリスビーをしました。上手にできます。

 20220325_180808 Flying Disc


https://youtu.be/TZvzFuWPktY

 

 

We received gifts from Osaka. Kaito likes dried laver.

  大阪から荷物を受け取りました。Kaitoマンは海苔が好きです。

No comments:

Post a Comment