Monday, March 28, 2022

28th Mar. Hotel Shouhou 翔峰だぞ

Hotel Shouhou

28日 翔峰だぞ



 

 

 

There is a leak around the entrance. We need to fix it.

  玄関付近が雨漏りします。直さねば。

 

 

 

 

Ichina and Kaito were watching tablet PC happily.

  Tina姫とKaitoマンはタブレットを仲良く見ていました。

 

 

 

Kaito and I went up to the old Shiojiri Station then watched passing train.

  KaitoマンとTorojiro先生は旧東塩尻駅まで上がって行って、通過電車を見ました。

20220328_083904 Passing train near old Higashi-Shiojiri Station


https://youtu.be/Sgfr3XZZyEI

 

 

 

After that we carried garbage to the station.

  その後ゴミを出しました。

 

 

 

Kaito likes to play flying disc.

  Kaitoマンはフリスビー好きです。

 

 

 

 

We put up Kaitos carp streamers and warriors helmet for Childrens Day.

  子どもの日に向けてKaitoマンの鯉のぼりと兜を飾りました。

 

 

 

 

We visited some shops on the way then

  道中いくつか店を廻って、

 

 

 

arrived at Hotel Shouhou around 4 PM.

  4時頃、ホテル翔峰に着きました。

 

 

 

Shouhou is luxurious hotel and we stay here only 1 night every year as a wedding anniversary. This is our 7th anniversary.

  翔峰は高級なホテルで、1年に1泊だけ結婚記念日で訪れます。今年は7周年です。

 

 

 

We invited Tamamis parents.

  じいじばあばも招待しました。

 

 

 

It was Ichinas first time.

  Tina姫は初めてでした。

 

 

 

We had delicious dinner time,

  豪華な夕食を食べ、

 

 

 

took a hot spring. Since Tamami had to take it together with Ichina, Kaito came with me.

  温泉に入りました。TamamiさんがTina姫と一緒に入るので、KaitoマンはTorojiro先生と温泉に男湯に行きました。

 

 

 

We had a precious time there.

  素晴らしい時間でした。

No comments:

Post a Comment