Monday, March 14, 2022

14th Mar. Decoration 飾りだぞ

Decoration

14日 飾りだぞ

 

 


I dried clothes inside while Ichina was sleeping peacefully.

  Tina姫がすやすや眠っている間に洗濯物を室内に干しました。

 

 

 

After breakfast,

  朝食後、

 

 

 

Kaito dashed on the ladder,

  Kaitoマンはラダーをダッシュして、

 

 

 

played marathon,

  マラソンごっこして、

 

 

 

watched two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車を見て、保育園に行きました。




We made decorations, flowers, for the graduation day.

  卒業式の為に、お花飾りを作りました。

 

 

 

After work, I saw a dentist.

  仕事帰りに歯医者にかかりました。

 

 

 

After that I picked Kaito up then watched passing train, Azusa.

  それからKaitoマンのお迎えに行って、通過電車の特急あずさを見ました。

20220314_173137 Passing train, Azusa, near Kaito's nursery school


https://youtu.be/uGLjP1Xn8HQ

 

 

 

Kaito played with Ichina.

  KaitoマンはTina姫と遊びました。

No comments:

Post a Comment