Friday, March 11, 2022

11th Mar. Luxurious Snack 豪華な菓子だぞ

Luxurious Snack

11日 豪華な菓子だぞ

 

 

 

 



Ichina was awake and Kaito was watching tablet PC when I was drying clothes.

  洗濯物を干している時、Tina姫は起きていて、Kaitoマンはタブレットを見ていました。

 

 

 

After breakfast we ate this luxurious snack from Osaka.

  朝食後、豪華なお菓子を食べました。

 

 

 

When I left home, Ichina fell asleep.

  出発の時、Tina姫は眠りにつきました。

 

 

 

Kaito raced with Tamami on the ladder.

  KaitoマンはTamamiさんとラダー上を競走しました。

 

 

 

Its getting hotter so ice rink is starting to melt.

  暖かくなってきたので、スケートリンクが解け始めました。

 

 

 

Kaito watched two commuter trains then went to nursery school as usual.

  Kaitoマンはいつも通り2本の通勤電車を見て保育園に行きました。

 

 

 

Since Tamami sent me Ichinas photos,

  TamamiさんがTina姫の写真を送ってくれたので、

 

 

 

I could work very hard.

  一生懸命働けました。

 

 

 

After work, I played together with my children,

  仕事の後、子ども達と遊んで、

 

 

 

ate cheap snacks.

  安いコアラのマーチを食べました。

 

 

 

Kaito studied hiragana, the rounded Japanese phonetic syllabary.

  Kaitoマンは平仮名を勉強しました。

No comments:

Post a Comment