Wednesday, March 30, 2022

30th Mar. Painting 塗装だぞ

Painting

30日 塗装だぞ

 

 

 

I havent dried clothes outside for about 4 months. In Nagano, we cannot dry clothes outside in winter because its very cold.

  約4ヶ月間外に洗濯物を干していませんでした。長野県の冬は寒すぎるからです。湿った洗濯物を干したらすぐに凍って、晴れていても凍った洗濯物を融かすところから始まるからです(笑)

 

 

 

Kaito ate breakfast then visited grandparents house with Ichina and Tamami.

  Kaitoマンは朝食を食べて、Tina姫、Tamamiさんと一緒にじいじばあばの家に行きました。

 

 

 

I moved to the new classroom then painited the students lockers there.

  新しい教室に移動して、生徒用ロッカーを塗装しました。

 

 

 

I cleaned my locker of woodwork room. Im supposed to move workclass group.

  木工室ロッカーもキレイにしました。作業班も移動する見込みです。

 

 

 

I played together with Ichina after work.

  仕事の後、Tina姫と遊びました。

No comments:

Post a Comment