Tuesday, March 29, 2022

29th Mar. Foot Bath 足湯だぞ

Foot Bath

29日 足湯だぞ

 

 

 

 

I took a spa in the early morning.

  早朝温泉に入りました。

 

 

 

After luxurious breakfast,

  豪華な朝食の後、

 

 

 

I took another spa together with Kaito.

  Kaitoマンと他の温泉に入りました。

 

 

 

Here is our room. We had a very good time and we cannot wait for the next opportunity we came here.

  部屋です。楽しい時間を過ごしました。次回ここに来る機会が待ちきれません。

 

 

 

After checked out, we had a foot spa outside of the hotel.

  チェックアウトの後、ホテル外の足湯に入りました。

 

 

 

Ichina took it for the first time.

  Tina姫は足湯が初めてでした。

 

 

 

Kaito looks like Anpanman.

  Kaitoマンはアンパンマンに似ています。

 

 

 

When we came back home, the trader visited our house then checked something about a leak.

  家に帰った時、業者が来て、雨漏りについて色々調べました。

 

 

 

Following that we played flying disc at a yard.

  それから庭でフリスビーをしました。

 

 

 

Our neighbor Mr. Komatsu gave me seedings of cabbage. I will plant them soon.

  隣人のKomatsuさんがキャベツの苗をくれました。そのうち植えます。

 

 

 

Kaito played together with Ichina.

  KaitoマンはTina姫と遊びました。

No comments:

Post a Comment