Thursday, March 10, 2022

10th Mar. Cancellation キャンセルだぞ

Cancellation

10日 キャンセルだぞ

 

 

Idried clothes inside. We have to use kerosene this season but it cant helped because its too cold to dry clothes outside.

  室内で洗濯物を干しました。この時期はたくさん灯油を使いますが仕方ありません。外は洗濯物を乾かすには寒すぎるので・・・。外干しすると速攻で凍って、まずそれを融かすところからはじまります(笑)

 

 

 

After dance, Kaito ate breakfast.

  Kaitoマンは踊った後、朝食を食べました。

 

 

 

We dashed on the ladder,

  ラダー上をダッシュして、

 

 

 

waved hands to two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車に手を振って保育園に行きました。

 

 

 

These are the messages for graduates in the class of 2022.

  令和3年度卒業生へのメッセージです。

 

 

 

I worked very hard as well today.

  今日も一生懸命働きました。

 

 

 

Ichina watched tablet PC together with Kaito.

  Tina姫はKaitoマン兄さんとタブレットを見ました。

 

 

 

I entered in Nagano Marathon Competition and was waiting for an e-mail that tells my entory is accepted. Accutually my it was accepted but I missed to check the e-mail and couldnt pay application fee so my entry was cancelled.

  長野マラソンにエントリーして、受理されたというメールを待っていました。実際受理されていたようですが、メールを見過ごし、申し込み金額を払わなかったので、キャンセルされました。優先エントリーっていう言葉にやられました・・・が最近どんどん値段が上がるし、スキーシーズン後半で走り込み無しで参加していて良くないと思っていたので、5回程出ましたが、もうこの大会参加しなくてもいいのかも知れません。

No comments:

Post a Comment