Tuesday, March 5, 2019

5th Mar. Cookie クッキーだぞ

Cookie
3月日 クッキーだぞ






Kaito was dancing with Anpanman.
  Kaitoマンはアンパンマンと踊っていました。





We baked cookies at school.
  学校でクッキーを作りました。


 
The toaster oven I donated is here.
  寄贈したトースターがここにあります。


 
After 1 hour, we finished it.
  1時間後、完成しました。





I ran about together with naked Kaito.
  裸のKaitoマンと一緒に走りまわりました。





He pushed Pen-chan into a bookshelf.
  ペンちゃんを本棚に押し込みました。

No comments:

Post a Comment