Saturday, March 16, 2019

16th Mar. Cutlet, Passing Trains カツ・通過電車だぞ

Cutlet, Passing Trains
3月16日 カツ・通過電車だぞ




Kaito brought the shelf to Tamami and Tamami set it at a kitchen.
  Kaitoマンが棚を運んで、Tamamiさんが台所に設置しました。


 
Kaito watched Doraemon then
  Kaitoマンはドラえもんを見て、





started running.
  走り始めました。


 
The first Katsuya restaurant was constructed in Matsumoto. I used to visit Katsuya when I was in Nagano city.
  松本にかつや1号店が出来ました。長野市ではよく行っていました。





Their menu is cheap and has enough volume.
  値段が安くて十分な量があります。





Following that we watched passing trains.
  その後、通過電車を見ました。





Kaito really likes Super Azusa I took last night.
  KaitoマンはTorojiro先生が昨夜乗ったスーパーあずさが大好きです。


16 Mar. 2019 Passing Train, Super Azusa 1 信号赤 なんてこった


16 Mar. 2019 Passing Train, Super Azusa 2

16 Mar. 2019 Passing Train, Local Train






We enjoyed shopping.
  買い物を楽しみました。





Im looking for an old house.
  古民家を探しています。





I played together with Kaito.
  Kaitoマンと遊びました。





Maybe Kaito can put on a ski helmet at Yabuhara ski field next time.
  多分次回やぶはらでヘルメットがかぶれます。





I went for a jog around 6 PM.
  6時頃ジョギングに行きました。




Kaito brushes Pen-chan and ko-Rilakkumas teeth before
  Kaitoマンはペンちゃんと小リラックマの歯を磨きます。





he askes Tamami to brush his teeth.
  Tamamiさんに自分の歯を磨いてとお願いする前にです。

No comments:

Post a Comment