Wednesday, March 27, 2019

27th Mar. Wine Barrel, Cycling, Brushing Teeth ワイン樽・サイクリング・歯磨きだぞ

Wine Barrel, Cycling, Brushing Teeth
3月27日 ワイン樽・サイクリング・歯磨きだぞ




Kaito tried to woke up then
  Kaitoマンは起きようとして、





lay down again.
  また横になりました。





I carried my rocking chairs to SUNTORY.
  作ったロッキングチェアをサントリーに運びました。





I received 8 wine barrels instead.
  代わりに8つのワイン樽を受け取りました。





Around noon, I moved to Azumino, though it was very windy.
  昼頃、すごく風が強かったですが、安曇野へ移動しました。





I met Kazuki and enjoyed cycling along the Jikka-seki weir.
  Kazuki先生と会い、拾ケ堰沿いにサイクリングを楽しみました。





His favorite restaurant in front of Hotaka station.
  穂高駅前のKazuki先生お気に入りの食堂です。


 
They help us selling our products.
  製品販売のお手伝いをしてくれています。





After cycling, I came back school then
  サイクリングの後、学校へ戻ってきて、


 
finished 75 dummy books for library.
  図書館の代書板を75枚完成させました。





Kaito brushed dogs
  Kaitoマンはワンワンと、


 
Baikin man, Anpanmans enemy,
  バイキンマンと


 
Anpanmans teeth, then
  アンパンマンの歯を磨き、


 
ran away. Maybe he didnt want to brush his teeth.
  逃げました。多分自分の歯を磨きたくないのです。

No comments:

Post a Comment