Monday, March 4, 2019

4th Mar. Farewell Party 送る会だぞ

Farewell Party
3月日 送る会だぞ




Kaito was lying down on the floor.
  Kaitoマンは床で寝転がっていました。


 
It was snowing a little.
  少し雪が降っていました。


 
We enjoyed Karaoke in our classroom.
  教室でカラオケを楽しみました。





We had a farewell party for the 3rd grade students.
  3年生を送る会がありました。


 
Thank you for leading us.
  リーダーシップを発揮してくれました。ありがとうございました。





When I came back home, naked Kaito was running as usual.
  家に帰った時、いつも通り裸のKaitoマンが走っていました。





Following that Kaito went to bed.
  そしてKaitoマンは寝ました。

No comments:

Post a Comment