Tuesday, March 26, 2019

26th Mar. Young Teachers' Association Ski 青年部スキーだぞ

Young Teachers' Association Ski
3月26日 青年部スキーだぞ





Before Kaito woke up,
  Kaitoマンが起きる前に、


 
I moved to Azumino and met up with young teachers then
  安曇野市に移動し、若い先生たちと待ち合わせ、


 
visited Kashimayari.
  鹿島槍を訪れました。





First we snowboarded for 2 hours.
  最初2時間はスノーボードをしました。





It was very fine today.
  最高の天気でした。





We enjoyed bumpy slope by snowboard.
  スノボでコブ斜面を楽しみました。





After lunch, I lent my special equipment to Ryunosuke. He was very fastinated by its performance.
  昼食後、特殊装置をRyunosuke先生に貸してあげました。その性能に魅了されておりました。わっはっは


 
Since they are all in their twenties, we went on this bumpy slope more than 10 times after lunch. At last, I succeeded to record my ski at the expert bumpy slope.
  彼らは全員20代なので、昼食後だけでこのコブ斜面を10本以上行きました。Torojiro先生はおっさんなので、若者のご迷惑にならないよう必死でついていきました。ついに強烈なコブで自分の頭上からの撮影に成功しました。
GOPR0504 26 Mar. 2019 Kashimayari, Bump, GoPro Camera above my head 2
GOPR0505 26 Mar. 2019 Kashimayari, Bump, Camera on my helmet
GOPR0503 26 Mar. 2019 Kashimayari, Short, Long, Jump, GoPro Camera above my head 1


GOPR0506 26 Mar. 2019 Kashimayari, Normal Course, Jump, Camera on my helmet
GOPR0508 26 Mar. 2019 Kashimayari, Normal Course, Jump, Camera on my helmet






After ski, we had All-You-Can-Eat sushi course. We ate more than 100 plates there. Wow
  スキーの後は、かっぱ寿司食べ放題でした。100皿以上食べました。おぉ~





We watched soccer on TV.
  テレビでサッカーを観ました。

No comments:

Post a Comment