Friday, March 22, 2019

22nd Mar. Together with a lot of stuffed animals たくさんのぬいぐるみとだぞ

Together with a lot of stuffed animals
3月22日 たくさんのぬいぐるみとだぞ








I need to bring 4 rocking chair to the SUNTORY company who ordered them.
  4台のロッキングチェアを注文のあったサントリーに運ばなければなりません。




 
Todays lunch
  今日の昼食





The teacher, who is in charge of a duty related to a library, asked me to make dummy book which students use when they borrow books not to forget where the book was.
  図書館の先生が子ども達が本を借りる時に使う代本板を作って欲しいとお願いしてきました。


 
I made them as a sample. I will make more than 70 dummy books from now.
  サンプルを作りました。今後70以上作ります。


 
I locked the doors after 5 oclock.
  5時以降、施錠して廻りました。





Kaito was watching trains DVD together with a lot of stuffed animals.
  Kaitoマンはたくさんのぬいぐるみと電車DVDを見ていました。


 
I had a drinking party with teachers who live in Shiojiri.
  塩尻先生飲み会がありました。

No comments:

Post a Comment