Tuesday, March 12, 2019

12th Mar. Helmet Gamer ヘルメットゲーマーだぞ

Helmet Gamer
3月12日 ヘルメットゲーマーだぞ




Kaito didnt wake up before I left home.
  Kaitoマンは出勤前には起きてきませんでした。


 
We cleaned the entrance of our classroom.
  教室の玄関を掃除しました。


 
We had a closing ceremony.
  終業式でした。


 
After that we prepared for a graduation ceremony tomorrow.
  その後、明日の卒業式準備をしました。





Kaito played the game I got at the amusement store
  KaitoマンはTorojiro先生がゲーセンで取ったゲームで遊びました・・・





with wearing a helmet, haha. Dont be addictive.
  ヘルメットをかぶりながら・・・。中毒にならないようにね~





Kaito pushed Pen-chan and Rilakkuma, bear, into a bookshelf. Oh my goodness!
  Kaitoマンはぺんちゃんとリラックマ(コリラックマ)を本棚に押し込みました。なんてことを・・・

No comments:

Post a Comment