Wednesday, March 13, 2019

13th Mar. Graduation Ceremony 卒業式だぞ

Graduation Ceremony
3月13日 卒業式だぞ



Kaito was walking after he woke up.
  Kaitoマンは起きた後、歩いていました。


 
We had a graduation ceremony. 30 students graduated from high-school course.
  卒業式でした。30名が高等部から卒業しました。


I took charge of congratulatory telegram.  
  祝電を担当しました。





We had lunch at my aquaintances buckwheat needles restaurant. I forgot to take a photo before we started eating.
  知り合いのそば屋で昼を食べました。食べ始める前に写真を撮るのを忘れました。


 
I have a lot of work to do.
  たくさんやる仕事があります。

No comments:

Post a Comment