Thursday, March 28, 2019

28th Mar. 4th Anniversary 4周年だぞ

4th Anniversary
3月28日 4周年だぞ




Kaito came back from the house nearby. He delivered a circular notice.
  Kaitoマンは近所から帰ってきました。回覧板を届けました。
GOPR0511 28 Mar. 2019 Chubby Kaito




 
We visited Suikouen Restaurant, where I had a farewell party last week as an organizer.
  先週幹事で留別会をした翠香園へ行きました。






Kaito played at AEON mall.
  イオンモールで遊びました。






Around 5 PM, we arrived at the Shouhou Hotel.
  5時頃、ホテル翔峰に着きました。






I use this massage bed whenever I visit here.
  ここに来た時は必ずこの治療器ベッドを使います。






We had a 4th anniversary party.
  結婚4周年パーティーでした。






Kaito is growing every day.
  Kaitoマンは毎日成長しています。
190328_202441 28 Mar. 2019 4th Wedding Anniversary at Shouhou Hotel https://youtu.be/yhZOyeNBU28





Kaito played with the toy he got at Suikouen Restaurant.
  Kaitoマンは翠香園でもらったおもちゃで遊びました。






Its made by the company in my hometown.
  東大阪にある会社が作っていました・・・。





Kaito makes scissors-paper-rock.
  Kaitoマンはじゃんけんをします。





Kaito looks like the Zashiki Warashideity of a home in the Tohoku region of Japan.
  Kaitoマンは座敷童のようです。

No comments:

Post a Comment