Friday, March 15, 2019

15th Mar. Super Azusa スーパーあずさだぞ

Super Azusa
3月15日 スーパーあずさだぞ




Although Kaito was sleeping when I left home,
  KaitoマンはTorojiro先生が家を出る時寝ていましたが、


 
I found snowmen Kaito and Tamami made yesterday.
  KaitoマンとTamamiさんが作った雪だるまを見つけました。





I varnished the shelf because Tamami will use it at a kitchen. If it is good, I will produce it for customers so my work is a trial product.
  棚にニスを塗りました。Tamamiさんが台所で使うからです。もしそれが良かったなら、お客さんに向けて作ります。試作品です。





Although its for a kitchen, Kaito lined up  DVDs on the shelf.
  台所用なのですが、KaitoマンはDVDを並べました。





In the evening, I moved to Okaya city then
  夕方岡谷へ移動して、


 
had a same ages drinking party. We had a very good time.
  同年会をしました。とても楽しい時間でした。





On the way back, I took the Super Azusa without limited express fare because the local train I would take was delayed for 1 hour. This Super Azusa was also delayed for 1 hour, it came on time that exactly I arrived there. It was their fault so the comany allowed me to take the Super Azusa.
  帰りに、スーパーあずさに特急券無しで乗りました。乗りたかった電車が1時間遅れで、あずさも1時間遅れでしたが、ちょうど自分が駅に着いた時に来たのです。遅れたのはJRの都合なので、特急券無しで乗れることになったのです。





I had a luxurious time for 10 minutes.
  10分間贅沢な時間でした。


 
I walked and ran back to my home for 30 minutes.
  家まで歩いて走って30分でした。

No comments:

Post a Comment