Sunday, February 10, 2019

10th Feb. Special Equipment 特殊装置だぞ

Special Equipment
10日 特殊装置だぞ




Kaito was sleeping peacefully with Pen-chan.
  Kaitoマンはペンちゃんとすやすや眠っていました。


 
I enjoyed skiing at Yabuhara and
  やぶはらでスキーを楽しんで、


 
moved to Asahi Prime Ski Field then gave a ski lesson.
  あさひプライムで講習をしました。


 
Since the ski field is close to my school,
  スキー場が学校に近いので、





I visited there and produced the special equipment for ski.
  学校へ行って、スキーの為の特殊装置を作りました。


 
Following that we watched Shimajiro.
  その後、Kaitoマンとしまじろうを見ました。





Kaito takes books, which he want Tamami to read, before sleep.
  Kaitoマンは寝る前に読んでほしい本を手に取ります。





After that I tested my special equipment at home. Its selfy camera function for ski, haha.
  それから家で特殊装置を試しました。スキーの自撮り機能です。はっはっは

No comments:

Post a Comment