Tuesday, February 26, 2019

26th Feb. Dr. Yellow ドクターイエローだぞ

Dr. Yellow
2月26日 ドクターイエローだぞ





 

Kaito opened the box and got this water pistol, which Tamami bought yesterday.
  Kaitoマンは箱を空けて、昨日Tamamiさんが買ってくれた水鉄砲を手にしました。





 

The No.8 Shinkansen Dr. Yellow is always stockout because its very popular.
  8番の新幹線ドクターイエローはいつでも欠品です。人気だからです。


 
I left school earlier because the supermarket DELICIA phoned me that they got Dr.Yellow water pistol from their wholesale store.
  学校を早くでました。デリシア(アップルランド)が、問屋からドクターイエローの水鉄砲が入ったと電話をくれたからです。





 
 

I visited DELICIA with Kaito then
  Kaitoマンとデリシアに行って、


 
we got Dr. Yellow at last.
  ついにドクターイエローを手に入れました。





 
 

Of course Kaito really likes it. He lined up trains like this and said Pass through
  もちろんKaitoマンは気にって、電車をこのように並べ、通過と言いました。





 

He said Connection, 2-car train
  連結と言いました。

No comments:

Post a Comment