Saturday, February 23, 2019

23rd Feb. Night Shopping 夜の買い物だぞ

Night Shopping
2月23日 夜の買い物だぞ






Kaito was sumo-wrestling with Tamami.
  KaitoマンはTamamiさんと相撲をとっていました。




I bought this snack, my favorite Chinese noodles flavor.
  天一味のポテチ・・・まぁまぁでした。




I enjoyed skiing at Yabuhara.
  やぶはらでスキーを楽しみました。




I saw Mt. Ontake clearly.
  御嶽がキレイにみえました。




I snowboarded only for 1 hour.
  1時間だけスノボをしました。




After ski, I played together with Kaito.
  スキーの後Kaitoマンと遊びました。





Following that I went shopping with Kaito.
  その後、買い物へ行きました。
 



Although it got dark and was very cold, Kaito wanted to play at the playground.
  暗くなって寒かったですが、Kaitoマンは遊びたかったのです。

  



He got a paper craft car and
  Kaitoマンは紙トミカと、




water pistol Shinkansen.
  水鉄砲の新幹線を手に入れました。「こまち」と名前で憶えています。

No comments:

Post a Comment