Sunday, February 3, 2019

3rd Feb. Bean-Scattering Ceremony 豆まきだぞ

Bean-Scattering Ceremony
日 豆まきだぞ






I visited Yabuhara as usual.
  いつも通りやぶはらでした。






We have a lot of bumpy slopes now.
  今はコブ斜面がたくさんあります。
上のこぶ1 Bump2
上のこぶ2 Bump2






It takes me 6 minutes from the top to the bottom.
  御嶽の見える頂上から下まで6分かかります。
頂上~駐車場まで6分 From the top to the bottom






I enjoyed snowboard for 1 hour.
  1時間スノボを楽しみました。






After ski, I waxed skies.
  スキーの後、板にワックスをかけました。






I played with Kaito then
  Kaitoマンと遊んで、


 
ate dinner.
  夕食でした。





When bean-scattering ceremony started,
  豆まきが始まった時、



 
Suddenly, the ogre appeared.
  突然鬼が現れました。






Kaito doesnt care and threw beans.
  Kaitoマンは気にせず豆を投げました。


 
He saw the ogre off at the entrance.
  玄関で鬼を見送りました。

豆まき1 Bean-Scattering1
豆まき2 Bean-Scattering2

No comments:

Post a Comment