Wednesday, February 20, 2019

20th Feb. New Water Pistols 新しい水鉄砲だぞ

New Water Pistols
20日 新しい水鉄砲だぞ






Kaito was lying down on a floor in the morning.
  Kaitoマンは床に寝転がっていました。


 
We had a meeting about a students council.
  生徒会の集会がありました。





We varnished wine tables and rocking chairs.
  ワインテーブルとロッキングチェアにニスを塗りました。


 
On the way back home, I bought 2 train water pistols and Thomas cookies.
  帰り道に、2つの電車水鉄砲と、トーマスクッキーを買いました。





Kaito really likes it and connected them.
  Kaitoマンは気に入って連結しました。





Kaito is slow in wearing clothes. He likes running after taking a bath.
  Kaitoマンはなかなか服を着ません・・・風呂上りに走るのが好きなのです。

No comments:

Post a Comment