Wednesday, February 27, 2019

27th Feb. Fast Trains 速い電車だぞ

Fast Trains
2月27日 速い電車だぞ




We made gates from papers.
  お花紙からゲートを作りました。


 
We went for a walk to Shinsui Kouen Park.
  親水公園まで散歩へ行きました。


 
Although Kaito put on his clothes without any trouble,
  Kaitoマンはすんなりと服を着ましたが・・・





he ran about until he went to bed.
  寝るまで走り回っていました。





He crowded Pen-chan into the bookshelf.
  Kaitoマンはペンちゃんを本棚へ押し込みました。





Kaito often reads the book Fast Trains
  Kaitoマンは「はやい電車」の本をよく読みます。

No comments:

Post a Comment