Thursday, February 7, 2019

7th Feb. Toothbrush Stand 歯ブラシ立てだぞ

Toothbrush Stand
日 歯ブラシ立てだぞ






Kaito was playing with a baby fence.
  Kaitoマンは赤ちゃん柵で遊んでいました。





2 of my students, who belong to industrial arts group, visited my woodwork group and experienced some work.
  工芸班の2人が木工班に来て、いくつか体験しました。





We walked to the Hourinji temple.
  宝輪寺へ散歩に行きました。





After school, I finished two wine tables and
  放課後、2台のワインテーブルと


 
toothbrush stand.
  歯ブラシ立てを完成させました。





When I came back home, Kaito was moving to a bedroom.
  家に帰った時、Kaitoマンは寝室に移動していました。





He took Pen-chan,
  ぺんちゃんと連れて、





lay down and read a book with Tamami.
  横になってTamamiさんと本を読みました。


 
It looks nice.
  なかなか素敵です。

No comments:

Post a Comment