Saturday, February 2, 2019

2nd Feb. Sale (2) 販売だぞ2

Sale (2)
日 販売だぞ





Kaito woke up before I left home. He checked the snack I bought last night.
  Kaitoマンは出勤前に起きて来て、昨夜買ってきたお菓子をチェックしました。


 
We had sale as well today.
  今日も販売がありました。


 
One of my students produced this rocking chair for his mother and she bought it immediately.
  1人の生徒が母の為にこのロッキングチェアを作り、母はすぐに買って帰りました。



 
A lot of customers came together because its Saturday today.
  今日は土曜日なのでたくさんお客さんが集まりました。





My woodwork groups products were almost sold out.
  木工班の製品はほぼ売り切れました。


 
Todays lunch
  今日の昼食


 
On the way back, I visited Mochi-kichi.
  帰りにもち吉に寄りました。


 
I came back home then watched Thomas & Friends with Kaito.
  家に帰ってKaitoマンとトーマスを見ました。





He really likes Shimajiro now.
  Kaitoマンは今しまじろうが大好きです。

No comments:

Post a Comment