Sunday, February 17, 2019

17th Feb. First Ski 初スキーだぞ

First Ski
17日 初スキーだぞ

 
Kaito watched Thomas & Friends on iPad.
  iPadでトーマスを見ました。





Kaito sat on my handmade rocking chair.
  手作りロッキングチェアに座りました。





Since our snow park has only a few snow now,
  今スノーパークにほんの少しの雪しかないので、


 
We visited Yabuhara and then
  やぶはらへ行き、





Kaito tried ski for the first time.
  Kaitoマンは初めてスキーに挑戦しました。





Although Kaito couldnt make it well,
  うまくはできませんでしたが、





he enjoyed ski a lot.
  たくさん楽しみました。


 
Following that we enjoyed sled.
  その後そりを楽しみました。


GOPR 17 Feb 2019 Yabuhara Kaito Sled 1 Fast Sled雪山の上から

GOPR 17 Feb 2019 Yabuhara Kaito Sled 2

GOPR 17 Feb 2019 Yabuhara Kaito Sled 3
GOPR 17 Feb 2019 Yabuhara Kaito Sled 4
↑GOPR 17 Feb  2019 Yabuhara Kaito Sled 5 リフト乗る
GOPR 17 Feb 2019 Yabuhara Kaito Sled 6 歩く
GOPR 17 Feb 2019 Yabuhara Kaito Sled 7  歩いてリフトバイバイ






Kaito can walk on snow very well.
  Kaitoマンは雪の上を上手に歩きます。





While Kaito and Tamami was eating lunch, I enjoyed ski.
  KaitoマンとTamamiさんが食事をしている時に、スキーをしました。





I recorded my ski as usual.
  録画しました。

GOPR 17 Feb  2019 Yabuhara Bump 8 国3アイスバーンコブ
GOPR 17 Feb. 2019 Yabuhara Short 9 国3整地
GOPR 17 Feb. 2019 Yabuhara From Top to Bottom 10 頂上~パノラマ~どんぐり~クワッド乗り場




After ski we visited the Second Street, second hand goods shop.
  スキーの後、セカンドストリートに行きました。




Im reserching in the shape of rocking chair and its feet.
  ロッキングチェアとその足を研究しています。





We bought a child safety seat for US$12.
  1200円でチャイルドシートを買いました。





Maybe Kaito likes it.
  多分Kaitoマンは気に入っています。

No comments:

Post a Comment