Thursday, February 21, 2019

21st Feb. Into a bookshelf 本棚の中にだぞ

Into a bookshelf
2月21日 本棚の中にだぞ




Kaito was sleeping with Pen-chan.
  Kaitoマンはペンちゃんと寝ていました。






We put wine barrel’s timber in order.
  ワイン樽の材木を整理しました。

 

I finished an arched legs of a rocking chair.
  ロッキングチェアの脚のアーチ部分を仕上げました。



Kaito said “Oyasumi = Good night” and went upstairs and then
  Kaitoマンはおやすみと言って2階に上がりました。そして





put Pen-chan into a bookshelf. Oh man!
  ペンちゃんを本棚に入れました。おぃ~!!

No comments:

Post a Comment