Saturday, February 8, 2020

8th Feb. Oyster, Sale 2 牡蠣・販売だぞ2

Oyster, Sale 2
日 牡蠣・販売だぞ



We had the sale as well today.
  今日もまた販売でした。




Kaito called on me with Tamami and her parents then bought the train key ring.
  kaitoマンはTamamiさんとじいじばあばとやってきました。このキーホルダーを買いました。写真では小さいですが「ゆふいんの森」です。


 
Todays lunch. Its slightly different from yesterdays lunch.
  今日の昼食。昨日のと少し違います。





After the sale, once I came back home. Kaito was playing with the toys of Shimajirou.
  販売の後、一旦家に帰りました。Kaitoマンはしまじろうのおもちゃで遊んでいました。


 
We had drinking party of Shiojiri Teachers society.
  塩尻先生会の飲み会がありました。


 
We chose All-You-Can-Eat course of an oyster. Maybe we ate more than 30 oysters for each.
  牡蠣の食べ放題でした。たぶん1人30個以上たべました。



No comments:

Post a Comment