Friday, February 21, 2020

21st Feb. Delicious Lunch おいしい昼食だぞ

Delicious Lunch
21日 おいしい昼食だぞ









Kaito saw Tamami off then
  KaitoマンはTamamiさんを見送って




played at the kids park.
  キッズパークで遊びました。




We watched two commuter trains as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見ました。


 
We jogged in the morning.
  朝走りました。




We had a closing ceremony of our work class.
  作業学習まとめの会がありました。


 
At the end of the party, we ate delicious lunch.
  会の終わりに、おいしい昼食を食べました。

No comments:

Post a Comment