Tuesday, February 4, 2020

4th Feb. Curling on the floor 床でカーリングだぞ

Curling on the floor
日 床でカーリングだぞ



Kaito saw Tamami off in the morning.
  KaitoマンはTamamiさんを見送りました。




Kaito played with swings.
  ブランコで遊びました。




We watched two commuter trains then Kaito left for nursery school.
  2本の通勤電車を見てKaitoマンは保育園へ行きました。



 
I saw another commuter train on the way.
  行き道に他の通勤電車を見ました。


 
We will sell 4 rocking chairs (2 are new , another 2 are left unsold at the last sall) at the sall this weekend.
  週末の販売で4台(新しい2台、前回の売れ残り2台)売り出します。




We jogged in the morning.
  朝走りました。


 
We enjoyed curling on the floor.
  床でカーリングを楽しみました。





No comments:

Post a Comment