Friday, February 14, 2020

14th Feb. GoPro Photos GoPro写真だぞ

GoPro Photos
14日 GoPro写真だぞ





Since my mobile phone was broken, I took photos with GoPro.
  携帯が壊れたので、GoProで写真を撮りました。




I varnished the stool in the morning.
  朝、踏み台にニスを塗りました。


 
We jogged in the morning then
  朝走って




played new sports.
  ニュースポーツをしました。


 
After school, I visited docomo shop then got the temporary mobile phone substitute for my broken one.
  放課後、docomoショップへ行って、代替機をもらいました。




Kaito played with Ted bear.
  Kaitoマンはテッドと遊びました。

No comments:

Post a Comment