Wednesday, February 12, 2020

12th Feb. I've completed YAHAMA ヤハマ完成だぞ

I've completed YAHAMA
12日 ヤハマ完成だぞ


Kaito uses my handmade stool every day.
  Kaitoマンは手作り踏み台を毎日使います。





I took charge of school bus duty today.
  今日はスクールバス当番でした。


 
I taught the student how to use an electric drill.
  電動ドリルの使い方を教えました。





I completed the logo of YAHAMA, slightly different from YAMAHA.
  ヤハマを完成させました。表に出さないので遊びですが・・・若干悪意を感じるクオリティーです・・・。


 
After school bus duty, I ate my favorite Chinese noodles.
  スクールバス当番の後、お気に入りラーメンを食べました。





I picked Kaito up at his nursery school then watched trains.
 Kaitoマンのお迎えに行き電車を見ました。
200212_172515 Azusa 1

200212_172937 Azusa 2





Kaito always brings a side dish for dinner delivered from the company.
  Kaitoマンはいつも配達された総菜を運んでくれます。





Kaito watched Anpanman Ski DVD.
  KaitoマンはアンパンマンのスキーDVDを見ました。



No comments:

Post a Comment