Monday, February 3, 2020

3rd Feb. Swing on Snow 雪上ブランコだぞ

Swing on Snow
日 雪上ブランコだぞ




Kaito saw Tamami off in the morning then
  Kaitoマンは朝Tamamiさんと見送って




enjoyed swings on snow.
  雪上ブランコを楽しみました。


 
We watched two commuter trains as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見ました。


 
We jogged in the morning.
  朝走りました。




We varnished two rocking chair.
  2台のロッキングチェアをニス塗りしました。


 
We played the drum.
  太鼓を叩きました。




My student broke the bowl drum so I fixed it.
  生徒がボウルの太鼓を壊したので修復しました。




I varnished the drum set again.
  再びドラムセットをニス塗りしました。



No comments:

Post a Comment