Thursday, February 27, 2020

27th Feb. Walk On Snow 雪の上を歩くぞ

Walk On Snow
27日 雪の上を歩く



Kaito saw Tamami off.
  KaitoマンはTamamiさんを見送りました。


 
Since we had snowfall a little, Kaito didnt played at the kids park.
  雪が少し降ったので、キッズパークで遊びませんでした。




We watched Disney World of English DVD instead.
  代わりにDWEのDVDを見ました。




We watched two commuter trains then
  2本の通勤電車を見て、




walked to Kaitos nursery school on snow.
  雪の上を歩いて保育園へ行きました。


 
My handmade YAHAMA drum set is working well.
  YAHAMA音楽楽器はよく機能しています。


 
We enjoyed Karaoke.
  カラオケを楽しみました。




We have a music concert tomorrow.
  明日音楽会があります。


 
Tamami brushed Kaitos teeth.
  TamamiさんはKaitoマンの歯を磨きました。




Kaito resembles Anpanman face and had a slight fever.
  Kaitoマンはアンパンマンに似ているのと、微熱がありました。



No comments:

Post a Comment